Ik ben Wilbert Kramer
Een veelzijdige digital marketeer met een passie voor data, creativiteit en strategie. Met jarenlange ervaring in digitale marketing en projectmanagement bied ik innovatieve oplossingen die merken online doen groeien.
Wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen:
– Expertise in digitale marketing: van SEO en SEA tot social media marketing, e-mailmarketing en data-analyse;
– Datagestuurde strategieën: altijd gericht op concrete bedrijfsdoelen en optimalisatie van jouw online aanwezigheid;
– Sterke creatieve input: digitale content die inspireert en converteert.
Wat mij typeert:
– Ondernemend en oplossingsgericht – zoek ik altijd naar de beste aanpak;
– Efficiënt en betrouwbaar – een hoge productiviteit met een focus op kwaliteit;
– Creatief en vol ideeën – altijd klaar om mee te denken en nieuwe oplossingen te bedenken;
– Kalm onder druk – wat de uitdaging ook is, ik houd het overzicht.
Mijn manier van werken:
– Samenwerken en sparren – met oog voor andermans inzichten en ideeën
– Problemen herkennen en oplossen – en het liefst proactief
– Innovatie en snel schakelen – continu vooruitkijken en flexibel inspelen op trends. AI is een hulpmiddel waarbij ik nog sneller doelen kan behalen.
Op zoek naar een digitale sparringpartner die jouw bedrijf verder helpt? Laten we kennismaken!
Een veelzijdige digital marketeer met een passie voor data, creativiteit en strategie. Met jarenlange ervaring in digitale marketing en projectmanagement bied ik innovatieve oplossingen die merken online doen groeien.
Wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen:
– Expertise in digitale marketing: van SEO en SEA tot social media marketing, e-mailmarketing en data-analyse;
– Datagestuurde strategieën: altijd gericht op concrete bedrijfsdoelen en optimalisatie van jouw online aanwezigheid;
– Sterke creatieve input: digitale content die inspireert en converteert.
Wat mij typeert:
– Ondernemend en oplossingsgericht – zoek ik altijd naar de beste aanpak;
– Efficiënt en betrouwbaar – een hoge productiviteit met een focus op kwaliteit;
– Creatief en vol ideeën – altijd klaar om mee te denken en nieuwe oplossingen te bedenken;
– Kalm onder druk – wat de uitdaging ook is, ik houd het overzicht.
Mijn manier van werken:
– Samenwerken en sparren – met oog voor andermans inzichten en ideeën
– Problemen herkennen en oplossen – en het liefst proactief
– Innovatie en snel schakelen – continu vooruitkijken en flexibel inspelen op trends. AI is een hulpmiddel waarbij ik nog sneller doelen kan behalen.
Op zoek naar een digitale sparringpartner die jouw bedrijf verder helpt? Laten we kennismaken!
FAQ
Veelgestelde vragen:
Hoe zie jij AI in combinatie met content marketing?
ChatGPT, en zeker de laatste modellen (ChatGPT-4o) en tools als Midjourney en DALL-E hebben content marketing als vakgebied in een vogelvlucht gebracht.
Voor nu is dit bij mijn werk een hulpmiddel, en niet het hoofdonderwerp. Op termijn voorzie ik wel een toekomst waarbij deze modellen slimmer worden en (meer) werk kunnen doen. En zelfs hele werkprocessen zullen overnemen.
Generatieve AI zal zorgen voor efficiënt werk, waardoor ik meer gedaan krijg in minder tijd. Dit levert jou als klant meer op aan kwalitatieve content. Als zzp’er kan ik de taken waarnemen die vroeger door een heel content team werd gedaan.
Menselijke creativiteit en kennis, plus de kennis om AI op een juiste manier in te zetten, zorgt uiteindelijk voor betere eindresultaten. Daar ga ik voor. Mijn achtergrond in grafisch ontwerp en digitale marketing zorgt er in ieder geval voor dat ik AI op een juiste manier kan inzetten.
Met de komst van AI is de hoeveelheid content op internet ook enorm aan het worden. Des te belangrijker is het om je te onderscheiden met échte verhalen die er toe doen. Content die je raakt. Daar ga ik voor.
Voor nu is dit bij mijn werk een hulpmiddel, en niet het hoofdonderwerp. Op termijn voorzie ik wel een toekomst waarbij deze modellen slimmer worden en (meer) werk kunnen doen. En zelfs hele werkprocessen zullen overnemen.
Generatieve AI zal zorgen voor efficiënt werk, waardoor ik meer gedaan krijg in minder tijd. Dit levert jou als klant meer op aan kwalitatieve content. Als zzp’er kan ik de taken waarnemen die vroeger door een heel content team werd gedaan.
Menselijke creativiteit en kennis, plus de kennis om AI op een juiste manier in te zetten, zorgt uiteindelijk voor betere eindresultaten. Daar ga ik voor. Mijn achtergrond in grafisch ontwerp en digitale marketing zorgt er in ieder geval voor dat ik AI op een juiste manier kan inzetten.
Met de komst van AI is de hoeveelheid content op internet ook enorm aan het worden. Des te belangrijker is het om je te onderscheiden met échte verhalen die er toe doen. Content die je raakt. Daar ga ik voor.
Waarin onderscheid je je?
Wat kost dit nou allemaal?
Blog
Wilbert’s Magazine
Case study: Hiper Academy
SEO-proof copywriting voor trainingsinstituut Hiper Overtuigende en SEO-geoptimaliseerde teksten te schrijven voor Hiper Academy, een innovatieve…
Medewerkers als merkambassadeurs & zero-click content op LinkedIn
Inhoudsopgave Inleiding: een veranderend algoritme van LinkedIn Voor bedrijven en merken is LinkedIn misschien wel het…